Extinderea competitiei deschise pentru selectarea unei companii/organizații pentru a efectua un sondaj de tip OMNIBUS

Extinderea competitiei deschise pentru selectarea unei companii/organizații pentru a efectua un sondaj de tip OMNIBUS

Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare (CPD) anunţă extinderea competiţiei deschise pentru selectarea unei companii/organizații pentru a efectua un sondaj de tip OMNIBUS cu privire la percepția alegătorilor față de dimensiunea de gen în Campania Electorală Locală 2015 în cadrul programului „Femeile în Politică”. Proiectul este implementat de Centrul “Parteneriat pentru Dezvoltare” în parteneriat cu Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD), Entitatea Națiunilor Unite pentru Femei (UN Women) și Fundația Est-Europeană; și este finanțat de Guvernul Suediei.

Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare (CPD) anunţă extinderea competiţiei deschise pentru selectarea unei companii/organizații pentru a efectua un sondaj de tip OMNIBUS cu privire la percepția alegătorilor față de dimensiunea de gen în Campania Electorală Locală 2015 în cadrul programului „Femeile în Politică”. Proiectul este implementat de Centrul “Parteneriat pentru Dezvoltare” în parteneriat cu Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD), Entitatea Națiunilor Unite pentru Femei (UN Women) și Fundația Est-Europeană; și este finanțat de Guvernul Suediei.

Descrierea proiectului:

Obiectivul proiectului ”Femei în Politică” este să susțină participarea sporită a femeilor în politică și în procesele de luare a deciziilor prin crearea unui mediu propice pentru implicarea semnificativă a acestora. Un alt scop al proiectului este dezvoltarea capacităților femeilor lidere înainte, pe parcursul și după alegerile naționale și locale. Mai mult ca atât, proiectul va sensibiliza opinia publică despre importanța participării sporite a femeilor în funcțiile de liderism politic. Nu în ultimul rând, proiectul va analiza din perspectiva de gen campaniile și platformele electorale ale partidelor pentru Alegerile Parlamentare 2014 și cele Locale 2015.

Obiectivul concursului:

De a selecta o companie/organizaţie care să efectueze un studiu sociologic de tip omnibus, introducerea şi analiza statistică a datelor colectate şi prezentarea rapoartelor în cifre şi diagrame cu privire la percepția alegătorilor față de dimensiunea de gen în campania electorală locală 2015.

Mai multe multe detalii a se vedea la următorul link: http://progen.md/achizitii

Partajează acestă postare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *