Extinderea Concursului privind Selectarea Unei Companii Pentru Evaluarea Campaniei Electorale Și Programele Electorale Ale Alegerilor Locale Și Parlamentare 2019 Din Perspectiva De Gen

Extinderea Concursului privind Selectarea Unei Companii Pentru Evaluarea Campaniei Electorale Și Programele Electorale Ale Alegerilor Locale Și Parlamentare 2019 Din Perspectiva De Gen

Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare (CPD) anunţă extinderea termenului competiţiei deschise pentru selectarea unei companii pentru a monitoriza media TV (cel puțin 10 posturi cu cea mai mare audiență națională) din perspectiva reflectării echilibrate a femeilor și bărbaților. Perioada de monitorizare – o lună.

Selectarea unei companii

Pentru evaluarea campaniei electorale și programele electorale ale alegerilor locale și parlamentare 2019 din perspectiva de gen

14.01.2019

 

Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare (CPD) anunţă extinderea termenului competiţiei deschise pentru selectarea unei companii pentru a monitoriza media TV (cel puțin 10 posturi cu cea mai mare audiență națională) din perspectiva reflectării echilibrate a femeilor și bărbaților. Perioada de monitorizare – o lună.

Efortul de monitorizare a alegerilor se desfășoară în cadrul programului „Susținerea femeilor din Moldova în liderism și participare în procesul decizional”,implementat de Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare în parteneriat cu Entitatea Națiunilor Unite pentru Femei (UN Women), finanțat de către Guvernul Suediei și UN Women; precum și în cadrul proiectului “Pledoaria societăţii civile pentru alegeri incluzive şi corecte în Republica Moldova, conforme recomandărilor UE şi OSCE/ODIHR şi angajamentelor în domeniul drepturilor omului”, realizat în perioada ianuarie 2018 – iunie 2020 de către Fundația Est-Europeană (FEE), în parteneriat cu Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare (CPD), Piligrim Demo şi Tarna Rom fiind finanţat de Uniunea Europeană şi cofinanţat de Guvernul Suediei.

Obiectivul concursului:Monitorizarea a 10 canale de televiziune prin prisma reflectăriiechilibrate a femeilor și bărbaților (știrile, talk-show-uri, publicitatea electorală);

Mai multe multe detalii a se vedea la următorul link: http://progen.md/achizitii

Partajează acestă postare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *