Selectarea unei companii pentru prestarea serviciilor de CAZARE in cadrul programului de accelerare a participării femeilor “CIVITA”

Selectarea unei companii pentru prestarea serviciilor de CAZARE in cadrul programului de accelerare a participării femeilor “CIVITA”

Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare (CPD) anunţă competiţie deschisă pentru selectarea unei companii/organizaţii care să presteze servicii de cazare participantelor în cadrul proiectului “CIVITA”-un program unic în Republica Moldova de accelerare a participării femeilor. Acesta este parte componentă a proiectului „Abilitarea femeilor din localitățile rurale”, care este implementat cu sprijinul financiar al Fundaţiei Soros-Moldova (FSM) şi Guvernul Suediei.

Descrierea proiectului:   „CIVITA”îşi propune să consolideze buna guvernare şi egalitatea de gen la nivel local, prin abilitarea femeilor din zonele rurale de a avea un rol activ în procesul de luare a deciziilor şi de dezvoltare a comunităţilor lor. Pe termen lung, proiectul îşi propune să contribuie, de asemenea, la reducerea sărăciei în comunităţile selectate drept urmare a unei guvernări mai bune, mai orientate spre nevoile oamenilor  şi a sporirii participării femeilor.

Obiectivul concursului:Cazarea a 25 de participante de-a lungul întregului curs de instruire ce cuprinde 4 Module a câte 2 zile fiecare. Locația aleasă va asigura şi două mese pe zi:  micul dejun, cină.

Cerințe

Compania trebuie să deţină următoarele calificări:

Cerinţe faţă de condiţiile de cazare şi alimentare:

  • Amplasarea in Chisinau;
  • Servicii de cazare pentru 25 de persoane, care vor fi cazate în camere duble;
  • Condiţii adecvate în camere: posibilitatea de a modifica temperatura în cameră în dependenţă de timpul de afară (cald sau rece), baie/duş;
  • Grup sanitar în cameră (apă caldă/rece);
  • Alte comodităţi (TV, frigider, aer condiţionat, Conexiune la internet etc.) vor constitui un avantaj.
  • Servicii de alimentare pentru 25 persoane: mic dejun şi cină;

Dosarul va include:

Pentru ca ofertele să fie examinate, dosarul va include în mod OBLIGATORIU următoarele:

·         Profilul companiei (maximum 1 pagină);

·         Copia certificatului de înregistrare;

·         Meniuri cu specificarea preţului pentru mic dejun, cină;

·         Lista Clienților;

·         Oferta financiară (tentativă) – pentru o persoană pe zi;

·         Includerea la dosar a imaginilor care să prezinte condiţiile de cazare, de alimentaţie (sala restaurantului), de desfăşurarea a activităţilor şi de petrecere a timpului liber va constitui un avantaj în luarea deciziei de selectare a companiei.

Ofertele pot fi trimise în forma electronică sau în formă fizică la adresele:

e-mailcpd@progen.mdviorica.doros@progen.md

Adresa poştală:Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare

str.Armenească,13,

MD-2012, Chişinău,

Republica Moldova

*N.B.Termenul de valabilitate a ofertelor este de 30 zile

Termenul limită de prezentare a ofertelor este 13 septembrie, ora 16:00.

Pentru informații suplimentare: Viorica Doroş tel. 022 23 70 89,e-mail viorica.doros@progen.md. Daniela Terzi-Barbăroşie terzi@progen.md

Informaţie detaliată găsiţi accesînd documentul ataşat anunţului.

Partajează acestă postare

Lasă un răspuns