CUM MASS-MEDIA REFLECTĂ FEMEILE ȘI BĂRBAȚII ÎN CAMPANIA ELECTORALĂ?!

CUM MASS-MEDIA REFLECTĂ FEMEILE ȘI BĂRBAȚII ÎN CAMPANIA ELECTORALĂ?!

Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare (CPD) monitorizează alegerile parlamentare din 24 februarie 2019 din perspectiva reprezentării femeilor și a bărbaților pe listele de candidați, dar și a reflectării acestora în spațiul mediatic. Monitorizarea a fost desfășurată în perioada 24 ianuarie – 13 februarie 2019 și a vizat patru tipuri de produse mediatice:știri, talk show-uri, dezbateri electorale și spoturi. Scopul monitorizării este de a identifica care este nivelul de prezență a femeilor, în general, în mass media televizată pe parcursul campaniei electorale și corelarea acestora cu prezența pe listele de candidați/candidate.

Subreprezentarea femeilor în politică este direct influențată și de prezența în spațiul mediatic.Dacă analizăm care este imaginea politicii în mass-media, atunci vom observa că aceasta este una mai mult masculină, fapt ce alimentează percepțiile cetățenilor asupra accesului și prezenței femeilor în politică. Accesul egal la mass media constituie un factor cheie pentru o luptă politică corectă.4400_cpd_cum_reflecta_mass-media_femeile_si_barbatii_in_campania_electorala

Partajează acestă postare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *