Selectarea Unei Companii Pentru Evaluarea Campaniei Electorale Și Programele Electorale Ale Alegerilor Locale Și Parlamentare 2019 Din Perspectiva De Gen
Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare (CPD) anunţă lansarea competiţie deschise pentru selectarea unei companii pentru a monitoriza media TV (cel puțin 10 posturi cu cea mai mare audiență națională) din perspectiva reflectării echilibrate a femeilor și bărbaților. Perioada de monitorizare – o lună.
Selectarea unei Companii
PENTRU EVALUAREA CAMPANIEI ELECTORALE ȘI PROGRAMELE ELECTORALE ALE ALAEGERILOR LOCALE ȘI PARLAMENTARE 2019 DIN PERSPECTIVA DE GEN
27.12.2018
Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare (CPD) anunţă lansarea competiţie deschise pentru selectarea unei companii pentru a monitoriza media TV (cel puțin 10 posturi cu cea mai mare audiență națională) din perspectiva reflectării echilibrate a femeilor și bărbaților. Perioada de monitorizare – o lună.
Efortul de monitorizare a alegerilor se desfășoară în cadrul programului „Susținerea femeilor din Moldova în liderism și participare în procesul decizional”, implementat de Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare în parteneriat cu Entitatea Națiunilor Unite pentru Femei (UN Women), finanțat de către Guvernul Suediei și UN Women; precum și în cadrul proiectului “Pledoaria societăţii civile pentru alegeri incluzive şi corecte în Republica Moldova, conforme recomandărilor UE şi OSCE/ODIHR şi angajamentelor în domeniul drepturilor omului”, realizat în perioada ianuarie 2018 – iunie 2020 de către Fundația Est-Europeană (FEE), în parteneriat cu Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare (CPD), Piligrim Demo şi Tarna Rom fiind finanţat de Uniunea Europeană şi cofinanţat de Guvernul Suediei.
Obiectivul concursului: Monitorizarea a 10 canale de televiziune prin prisma reflectării echilibrate a femeilor și bărbaților (știrile, talk-show-uri, publicitatea electorală);
Mai multe multe detalii a se vedea la următorul link: http://progen.md/achizitii
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.