Extinderea concursului de selectie a unei companii/organizatii pentru monitorizarea media a alegerilor locale 2015
Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare (CPD) în parteneriat cu Asociaţia Presei Independente (API) şi Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI) anunţă extinderea competiţiei deschise pentru selectarea unei companii/organizaţii pentru a monitoriza publicitatea și dezbaterile electorale, Talk-show-urile și știrile TV prin prisma dimensiunii de gen și a costurilor pe parcursul Alegerilor Locale din 2015 în cadrul programului „Femeile în Politică”. Proiectul este implementat de Centrul “Parteneriat pentru Dezvoltare” în parteneriat cu Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD), Entitatea Națiunilor Unite pentru Femei (UN Women) și Fundația Est-Europeană; și este finanțat de Guvernul Suediei.
Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare (CPD) în parteneriat cu Asociaţia Presei Independente (API) şi Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI) anunţă extinderea competiţiei deschise pentru selectarea unei companii/organizaţii pentru a monitoriza publicitatea și dezbaterile electorale, Talk-show-urile și știrile TV prin prisma dimensiunii de gen și a costurilor pe parcursul Alegerilor Locale din 2015 în cadrul programului „Femeile în Politică”. Proiectul este implementat de Centrul “Parteneriat pentru Dezvoltare” în parteneriat cu Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD), Entitatea Națiunilor Unite pentru Femei (UN Women) și Fundația Est-Europeană; și este finanțat de Guvernul Suediei.
Descrierea proiectului:
Obiectivul proiectului ”Femei în Politică” este să susțină participarea sporită a femeilor în politică și în procesele de luare a deciziilor prin crearea unui mediu propice pentru implicarea semnificativă a acestora. Un alt scop al proiectului este dezvoltarea capacităților femeilor lidere înainte, pe parcursul și după alegerile naționale și locale. Mai mult ca atât, proiectul va sensibiliza opinia publică despre importanța participării sporite a femeilor în funcțiile de liderism politic. Nu în ultimul rând, proiectul va analiza din perspectiva de gen campaniile și platformele electorale ale partidelor pentru Alegerile Parlamentare 2014 și cele Locale 2015.
Obiectivul concursului:
De a selecta o companie/ organizaţie care să monitorizeze publicitatea și dezbaterile electorale, Talk-show-urile și știrile TVprin prisma dimensiunii de gen și a costurilor pe parcursul alegerilor locale din 2015. Următoarele posturi TV urmează a fi monitorizare: Acasa in Moldova, Canal 2, Canal 3, CTC Dixi, Moldova 1, N4, Prime, Pro TV Chisinau, Publika TV, Realitatea TV, Ren TV Moldova, RTR Moldova, RU TV Moldova, Super TV Moldova, ТНТ Bravo, TV7 НТВ, Accent TV şi Jurnal TV.
Mai multe multe detalii a se vedea la următorul link: http://progen.md/achizitii
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.