Extinderea repetată a concursului privind selectarea unui/unei expert/experte pentru evaluarea campaniilor electorale și alegerilor parlamentare și locale din 2019 din perspectiva de gen

Extinderea repetată a concursului privind selectarea unui/unei expert/experte pentru evaluarea campaniilor electorale și alegerilor parlamentare și locale din 2019 din perspectiva de gen

Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare (CPD) anunţă extindere repetată a competiţiei deschise în vederea selectării unui/unei expert/experte pentru a evalua din perspectiva de gen campania electorală pentru alegerile Parlamentare si Locale din 2019.

Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare (CPD) anunţă extindere repetată a competiţiei deschise în vederea selectării unui/unei expert/experte pentru a evalua din perspectiva de gen campania electorală pentru alegerile Parlamentare si Locale din 2019.

Efortul de monitorizare a alegerilor se desfășoară în cadrul proiectului “Pledoaria societăţii civile pentru alegeri incluzive şi corecte în Republica Moldova, conforme recomandărilor UE şi OSCE/ODIHR şi angajamentelor în domeniul drepturilor omului”, ce este realizat în perioada ianuarie 2018 – iunie 2020 de către Fundația Est-Europeană (FEE), în parteneriat cu Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare (CPD), Piligrim Demo şi Tarna Rom fiind finanţat de Uniunea Europeană şi co-finanţat de Guvernul Suediei; precum și în cadrul programului „Susținerea femeilor din Moldova în liderism și participare în procesul decizional”,implementat de Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare în parteneriat cu Entitatea Națiunilor Unite pentru Femei (UN Women), finanțat de către Guvernul Suediei și UN Women.

Obiectivul concursului:

Obiectivul este selectarea unui/unei expert/experte care să evalueze campania electorală și Alegerile Parlamentare și Locale 2019din perspectiva de gen. Sarcinile specifice includ:

(a) Colectarea șiinterpretarea datelor primare în procesul de monitorizare a:

1. listelor de candidați,

2. produselor mass media în campania electorală (presa scrisă și on-line, Posturi TV ( inclusiv știrile, talk-show-uri, publicitatea electorală),

3. datelor primare din sondajul de opinie cu privire la participarea femeilor și bărbaților în procesul electoral şi politic.

(b) Elaborarea raportului de analiză pentru alegerile parlamentare;

(c) Elaborarea raportului de analiză pentru alegerile locale.

Mai multe multe detalii a se vedea la următorul link: http://progen.md/achizitii

Partajează acestă postare

Lasă un răspuns