Extinderea termenului de aplicare pentru concursul privind selectarea unei companii ce va efectua sondajul de tip omnibus
Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare (CPD) anunţă extinderea competiţie deschise pentru selectarea unei companii/organizații pentru a efectua un sondaj de tip OMNIBUS cu privire la percepția alegătorilor față de dimensiunea de gen în Campania Electorală 2014 în cadrul programului „Femeile în Politică”. Proiectul este implementat de Centrul “Parteneriat pentru Dezvoltare” în parteneriat cu Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD), Entitatea Națiunilor Unite pentru Femei (UN Women) și Fundația Est-Europeană; și este finanțat de Guvernul Suediei.
Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare (CPD) anunţă extinderea competiţie deschise pentru selectarea unei companii/organizații pentru a efectua un sondaj de tip OMNIBUS cu privire la percepția alegătorilor față de dimensiunea de gen în Campania Electorală 2014 în cadrul programului „Femeile în Politică”. Proiectul este implementat de Centrul “Parteneriat pentru Dezvoltare” în parteneriat cu Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD), Entitatea Națiunilor Unite pentru Femei (UN Women) și Fundația Est-Europeană; și este finanțat de Guvernul Suediei.
Descrierea proiectului:
Obiectivul proiectului ”Femei în Politică” este să susțină participarea sporită a femeilor în politică și în procesele de luare a deciziilor prin crearea unui mediu propice pentru implicarea semnificativă a acestora. Un alt scop al proiectului este dezvoltarea capacităților femeilor lidere înainte, pe parcursul și după alegerile naționale și locale. Mai mult ca atât, proiectul va sensibiliza opinia publică despre importanța participării sporite a femeilor în funcțiile de liderism politic. Nu în ultimul rând, proiectul va analiza din perspectiva de gen campaniile și platformele electorale ale partidelor pentru Alegerile Parlamentare 2014 și cele Locale 2015.
Obiectivul concursului:
De a selecta o companie/organizaţie care să efectueze un studiu sociologic de tip omnibus, introducerea şi analiza statistică a datelor colectate şi prezentarea rapoartelor în cifre şi diagrame cu privire la percepția alegătorilor față de dimensiunea de gen în campania electorală 2014.
Mai multe multe detalii a se vedea la următorul link: http://progen.md/achizitii
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.