Extinderea concursului privind selectarea unei companii pentru a monitoriza media TV din perspectiva reflectării echilibrate a femeilor și bărbaților în perioada electorală a alegerilor parlamentare anticipate din 11 iulie 2021
Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare (CPD) anunţă extinderea concursului pentru selectarea unei companii pentru a monitoriza media TV (cel puțin 10 posturi cu cea mai mare audiență națională) din perspectiva reflectării echilibrate a femeilor și bărbaților în perioada electorală.
Obiectivul concursului: Monitorizarea a 10 canale de televiziune prin prisma reflectării echilibrate a femeilor și bărbaților (știrile, talk-show-uri, publicitatea electorală) în perioada electorală. Următoarele posturi TV urmează a fi monitorizare: Prime, Moldova 1, Pro TV Chișinău, TV8, Jurnal TV, TVR, NTV Moldova, N4, Accent TV, RTR Moldova.
Mai multe detalii cu privire la sistematizarea datelor și parametrii care urmează a fi monitorizați vedeți aici
Termenul limită de prezentare a ofertelor este 15 iunie 2021, ora 23:59.
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.