Anunt privind selectarea unei companii pentru monitorizarea publicitatii si dezbaterilor electorale, talk-show-urilor si stirilor TV prin prisma egalitatii de gen si a costurilor pe parcursul electoralei 2014

Anunt privind selectarea unei companii pentru monitorizarea publicitatii si dezbaterilor electorale, talk-show-urilor si stirilor TV prin prisma egalitatii de gen si a costurilor pe parcursul electoralei 2014

Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare (CPD) și Centrul de Resurse pentru Drepturile Omului (CREDO) anunţă competiţie deschisă pentru selectarea unei companii pentru a monitoriza publicitatea și dezbaterile electorale, Talk-show-urile și știrile TV prin prisma dimensiunii de gen și a costurilor pe parcursul Campaniei Electorală 2014 în cadrul programului „Femeile în Politică”. Proiectul este implementat de Centrul “Parteneriat pentru Dezvoltare” în parteneriat cu Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD), Entitatea Națiunilor Unite pentru Femei (UN Women) și Fundația Est-Europeană; și este finanțat de Guvernul Suediei.

Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare (CPD) și Centrul de Resurse pentru Drepturile Omului (CREDO) anunţă competiţie deschisă pentru selectarea unei companii pentru a monitoriza publicitatea și dezbaterile electorale, Talk-show-urile și știrile TV prin prisma dimensiunii de gen și a costurilor pe parcursul Campaniei Electorală 2014 în cadrul programului „Femeile în Politică”. Proiectul este implementat de Centrul “Parteneriat pentru Dezvoltare” în parteneriat cu Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD), Entitatea Națiunilor Unite pentru Femei (UN Women) și Fundația Est-Europeană; și este finanțat de Guvernul Suediei.

Descrierea proiectului:

Obiectivul proiectului ”Femei în Politică” este să susțină participarea sporită a femeilor în politică și în procesele de luare a deciziilor prin crearea unui mediu propice pentru implicarea semnificativă a acestora. Un alt scop al proiectului este dezvoltarea capacităților femeilor lidere înainte, pe parcursul și după alegerile naționale și locale. Mai mult ca atât, proiectul va sensibiliza opinia publică despre importanța participării sporite a femeilor în funcțiile de liderism politic. Nu în ultimul rând, proiectul va analiza din perspectiva de gen campaniile și platformele electorale ale partidelor pentru Alegerile Parlamentare 2014 și cele Locale 2015.

Obiectivul concursului:

De a selecta o companie care să monitorizeze publicitatea și dezbaterile electorale, Talk-show-urile și știrile TVprin prisma dimensiunii de gen și a costurilor pe parcursul campaniei electorale 2014. Următoarele posturi TV urmează a fi monitorizare: Acasa in Moldova, Canal 2, Canal 3, CTC Dixi, Moldova 1, N4, Prime, Pro TV Chisinau, Publika TV, Realitatea TV, Ren TV Moldova, RTR Moldova, RU TV Moldova, Super TV Moldova, ТНТ Bravo, TV7 НТВ.

Mai multe multe detalii a se vedea la următorul link: http://progen.md/achizitii

Partajează acestă postare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *