Anunţ de selectarea a unei companii/organizaţii pentru monitorizarea presei scrise şi presei on-line prin prisma dimensiunii de gen pe parcursul ultimelor 2 săptămîni din campania electorală locală 2015

Anunţ de selectarea a unei companii/organizaţii pentru monitorizarea presei scrise şi presei on-line prin prisma dimensiunii de gen pe parcursul ultimelor 2 săptămîni din campania electorală locală 2015

Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare (CPD) anunţă competiţia deschisă pentru selectarea unei companii/organizaţii pentru a monitoriza Presa Scrisă și Presa On-line prin prisma dimensiunii de gen pe parcursul ultimelor două săptămâni (29 Mai – 12 Iunie) din Campania Electorală 2015 în cadrul programului „Femeile în Politică”. Proiectul este implementat de Centrul “Parteneriat pentru Dezvoltare” în parteneriat cu Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD), Entitatea Națiunilor Unite pentru Femei (UN Women) și Fundația Est-Europeană; și este finanțat de Guvernul Suediei şi Consiliul Europei.

Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare (CPD) anunţă competiţia deschisă pentru selectarea unei companii/organizaţii pentru a monitoriza Presa Scrisă și Presa On-line prin prisma dimensiunii de gen pe parcursul ultimelor două săptămâni (29 Mai – 12 Iunie) din Campania Electorală 2015 în cadrul programului „Femeile în Politică”. Proiectul este implementat de Centrul “Parteneriat pentru Dezvoltare” în parteneriat cu Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD), Entitatea Națiunilor Unite pentru Femei (UN Women) și Fundația Est-Europeană; și este finanțat de Guvernul Suediei şi Consiliul Europei.

 

Descrierea proiectului:

Obiectivul proiectului ”Femei în Politică” este să susțină participarea sporită a femeilor în politică și în procesele de luare a deciziilor prin crearea unui mediu propice pentru implicarea semnificativă a acestora. Un alt scop al proiectului este dezvoltarea capacităților femeilor lidere înainte, pe parcursul și după alegerile naționale și locale. Mai mult ca atât, proiectul va sensibiliza opinia publică despre importanța participării sporite a femeilor în funcțiile de liderism politic. Nu în ultimul rând, proiectul va analiza din perspectiva de gen campaniile și platformele electorale ale partidelor pentru Alegerile Parlamentare 2014 și cele Locale 2015.

 

Obiectivul concursului:

De a selecta o companie/ organizaţie care să monitorizeze Presa Scrisă și Presa On-lineprin prisma dimensiunii de gen și pe parcursul ultimelor două săptămâni (29 Mai – 12 Iunie) din Campania Electorală 2015. Să fie monitorizate cel puţin 10 ziare naţionale şi regionale cu cel mai mare tiraj şi 10 portaluri on-line cu cel mai mare număr de utilizatori.

Mai multe multe detalii a se vedea la următorul link: http://progen.md/achizitii

Partajează acestă postare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *