Extinderea concursului privind selectarea unui analis/unei analiste pentru evaluarea campaniei electorale 2014 din perspectiva de gen

Extinderea concursului privind selectarea unui analis/unei analiste pentru evaluarea campaniei electorale 2014 din perspectiva de gen

Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare (CPD) anunţă extinderea competiţie deschise pentru selectarea unui analist/ unei analiste pentru a monitoriza/evalua din perspectiva de gen Campania Electorală 2014 în cadrul programului „Femeile în Politică”. Proiectul este implementat de Centrul “Parteneriat pentru Dezvoltare” în parteneriat cu Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD), Entitatea Națiunilor Unite pentru Femei (UN Women) și Fundația Est-Europeană; și este finanțat de Guvernul Suediei.

Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare (CPD) anunţă extinderea competiţie deschise pentru selectarea unui analist/ unei analiste pentru a monitoriza/evalua din perspectiva de gen Campania Electorală 2014 în cadrul programului „Femeile în Politică”. Proiectul este implementat de Centrul “Parteneriat pentru Dezvoltare” în parteneriat cu Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD), Entitatea Națiunilor Unite pentru Femei (UN Women) și Fundația Est-Europeană; și este finanțat de Guvernul Suediei.

Descrierea proiectului:

Obiectivul proiectului ”Femei în Politică” este să susțină participarea sporită a femeilor în politică și în procesele de luare a deciziilor prin crearea unui mediu propice pentru implicarea semnificativă a acestora. Un alt scop al proiectului este dezvoltarea capacităților femeilor lidere înainte, pe parcursul și după alegerile naționale și locale. Mai mult ca atât, proiectul va sensibiliza opinia publică despre importanța participării sporite a femeilor în funcțiile de liderism politic. Nu în ultimul rând, proiectul va analiza din perspectiva de gen campaniile și platformele electorale ale partidelor pentru Alegerile Parlamentare 2014 și cele Locale 2015.

Obiectivul concursului:

Obiectivul este selectarea unui consultant care să evalueze campania electorală 2014 din perspectiva de gen. Sarcinile concrete includ:

(a) Interpretarea datelor primare în procesul de monitorizare a

1. listelor de candidaţi,

2. produselor mass media în campania electorală (publicitate, ştiri, dezbateri),

3. datelor primare din ”Exit poll”/sondajele de opinie cu privire la participarea femeilor şi bărbaţilor în procesul electoral şi politic, și

4. datelor primare din rapoartele financiare ale concurenţilor electorali;

(b) Elaborarea metodologiei de analiză (04 noiembrie 2014);

(c) Elaborarea raportului intermediar de analiză (15 şi 21 noiembrie 2014);

(d) Elaborarea raportului final de analiză (12 decembrie 2014).

Mai multe multe detalii a se vedea la următorul link: http://progen.md/achizitii

Partajează acestă postare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *